KEJAYAAN UPSR 2016

KEJAYAAN UPSR 2016
6A - 3 orang, 5A - 4 orang

Saturday, December 22, 2012

MESYUARAT AGUNG PIBG S.K. TANGOK 2012 KALI KE-20

Pada 13 Oktober 2012 (Sabtu) telah diadakan Mesyuarat Agung PIBG S.K. Tangok 2012 Kali ke-20. Tentatif majlis bermula pukul 2.00 petang dengan pendaftaran ibu bapa di kaunter khas. Mesyuarat dimulakan tepat jam 2.30 petang. Kemudian mesyuarat terpaksa dihentikan sementara untuk memberi ruang pada acara sambutan sempena ketibaan Dato' Dr. Awang Adek bin Hj Hussin pada lebih kurang pukul 3.30 petang. Pihak sekolah menyambut dengan pasukan bag pipe band yang didatangkan khas dari Angkatan Tentera Malaysia Kem Desa Pahlawan dan muzik kompang gamelan sebaik sahaja beliau melangkah masuk ke dewan sekolah.
Majlis perasmian Mesyuarat Agung dimulakan di pentas dengan bacaan doa, ucapan YDP PIBG S.K. Tangok, ucapan Puan Rohani Guru Besar S.K. Tangok, ucapan perasmian oleh Y.B. Dato' Dr Awang Adek, penyampaian hadiah kepada murid cemerlang UPSR 2011, penyampaian anugerah Tokoh PBS, majlis penyampaian KWAPM, dan penyampaian sumbangan serta sijil kepada AJK PIBG.
Setelah majlis perasmian tamat, mesyuarat Agung PIBG diteruskan lagi sehingga tamat semua agendanya dan mesyuarat tamat lebih kurang pukul 5.30 petang. Terima kasih kepada semua yang terlibat menjayakannya.