KEJAYAAN UPSR 2016

KEJAYAAN UPSR 2016
6A - 3 orang, 5A - 4 orang

Sunday, March 6, 2011

Sambutan Hari Raya Aidil Fitri sekolah

Pada 30 September 2010, telah diadakan sambutan hari raya Aidil Fitri di Sekolah Kebangsaan Tangok. Acara dimulakan dengan murid-murid berkumpul di medan perhimpunan tepat jam 7.45 pagi. Guru menerangkan tentatif untuk majlis pada hari tersebut. Kemudian murid diarah memasuki dewan dan disusun oleh guru yang bertugas untuk kawalan murid pada hari itu. Di situ, diadakan pertandingan menyanyi karaoke  lagu hari raya dan bersajak untuk murid. Beberapa orang murid dan kumpulan murid telah mengambil bahagian. Guru-guru yang menyedia dan mengawal lap top, LCD projektor dan speaker box ialah Pn. Nor Azora, Tn. Hj Sumardi dan pengacara majlis ialah Pn Hjh Azizah bt Samat. Acara ini berterusan hingga ke pukul 12.30 tengahari.
Kemudian, murid-murid dijamu dengan nasi minyak mengikut kelas masing-masing. Mereka juga membawa kuih-muih sendiri untuk melengkapkan lagi jamuan selera yang diadakan.









Pada masa yang sama, guru-guru menghidangkan set-set menu mengikut kumpulan guru yang ditetapkan. Dan, semua guru dijemput makan dan menjamu selera sehingga kenyang.